Instruire

Hegyi Eduard Alexandru

Dobândirea încrederii de sine!

Vrei să ai rezultate în viața personală si profesională? Citește în fiecare zi măcar odată, și bucurăte de rezultat !

„Sunt conștient ca nu pot deține nicio avere sau funcție dacă nu achiziționez pe baza adevărului și a dreptății. Tocmai de aceea, nu mă voi angaja în nicio tranzacție care nu le aduce beneficii tuturor celor implicați. Voi reuși sa atrag de partea mea forțele pe care vreau să le folosesc și dorința de colaborare a altor oameni. Îi voi provoca pe ceilalți să mă sprijine cu ajutorul dorinței mele de a-i sprijini pe ceilalți. Voi îndepărta ura, invidia, gelozia, egoismul și tendințele critice prin cultivarea dragostei fată de oameni, deoarece știu că o atitudine negativă față de ceilalți NU îmi poate aduce SUCCESUL. Îi voi face pe ceilalți să creadă în mine, deoarece și eu voi crede în ei și în mine însumi.”

Napoleon Hill 

De la vorbe la fapte!

Stabilesteti țelurile, visele și obiectivele!

Parcurge informațiile din acestă pagină și treci la fapte, acționează.

Găsește minim 5 clienți potențiali / zi pentru a ajunge la rezultate propuse!

  • Notează datele clientului în lista ta de Evidență 

Dupa ce ai găsit minim 5 clienți potențiali pentru următoarele 3-4 zile, solicită pentru cursul de vânzări  și o să poți să vezi mai multe tehnici simple de vânzare care să te ajute în discuțiile pe care urmează să le ai.

*Nu este vorba de teorie. Nu ne propunem să îți livrăm informație si tu doar să fi de acord. Internetul este plin de teorie. SCOPUL este să faci! Deci dacă ești intrigat de faptul că lucrurile se desfășoară pe etape și pașii sunt conditionați de acțiunile tale… ei bine da, așa este.

Îți spunem apoi trebuie să faci. Dacă faci, îți mai spunem. Succes!

  • Cum începem discuția? :

  – Îl salutăm corăspunzător cu momentul zilei !

  • Ne prezentăm:

 – Numele meu este Hegyi Eduard sunt în calitate de consultant management de la compania EurosanDOOR .

  • Înainte de pasul următor este foarte important să afli dacă vorbești cu persoana corespunzătoare!

 – Trebuie să fie în calitate de a lua decizii.

  • Ceri permisiunea și timpul pentru a intra intr-o discuție cu potențialul client!

 – De ex: Este momentul oportun ca să vă iau 4-5 minute pentru a putea discuta dacă produsul nostru este portivit nevoilor dvs. Sau să revin?

  • Ce se intâmplă dacă clientul spune nu?

 – Ceri o dată exactă când să revii, sau îl întrebi când ar fi ideal

  • Câteva detalii despre firmă:

 – Firma noastră se ocupă cu : etc

  • Până în acest moment, cu ce anume ai captat Atenția clientului?

 – Cu tonul vocii și cu încrederea în sine pe care îi transmiți prin voce

  • Pasul următor, după ce clientul potențial este atent deja

 – (în cazul unui constructor) Spuneți-mi vă rog, ați mai lucrat cu cineva din domeniul nostru?

 – Cu cine?

 – Erați mulțumit de produs și serviciu?

 – Care erau avantajele și dezavantajele concurenței?

 – Care sunt prioritățiile firmei dvs? : Calitate, prețul sau serviciul?

  • După acumularea informațiilor:

 – Dacă îmi permiteți vă fac o ofertă personalizată

  • De ce trebuie să faci întotdeauna 2 oferte?

 – Varianta Economică trebuie să fie întotdeauna la prețul cel mai bun din România pentru a te asigura că clientul va alege să înceapă colaborarea cu tine! (pentru asta trebuie să ști care sunt prețurile concurenței)

 – Varianta Standard plus este soluția care satisface nevoile clientului, este produsul care este unic fabricat în Romania și care are o calitate superioară. (posibilitatea ta de câștig mai mare)

  • După ce ai trimis ofertele:

 – Îl suni pentru a întreba clientul dacă a primit oferta și stabilești cu el o ora sau o zi în care puteți parcurge oferta împreună. Clientul are nevoie să simtă că poate să aiba încredere în tine si nu doar vrei să vinzi un produs, vrei să-l ajuți să ieie o decizie cât mai bună pentru el!

  • Varianta de abordare telefonică, când apelăm recomandări ( sau piața rece )

– Bună ziua domnule… Mă numesc Eduard, am numărul dvs. de la Georgel. Am înțeles că locuiți la casă, așa este?

Eu sunt consultant în cadrul firmei SwingTrade sub brandul EurosanDOOR care sunt producători de 26 de ani în domeniul uși de garaj, automatizări, porți, grilaje și rampe. Dumneavoastră ce intrare aveți în garaj sau casă?

Având în vedere că se poate și deja multe personae, au solicitat produsele noastre de lux de deschidere și închidere, când am putea stabili o intâlnire sau o discuție de 4-5 minute, unde să vă fac o simulare și o ofertă personalizată pentru nevoile dumneavoastră?, azi în jurul orei 15:00 sau mai spre seară pe la 18:00?

Cele 4 strategii și metode prin care poți să identifici potențiali clienți sunt:

 

  1. CUNOSCUȚI – Care locuiesc la casa. Această metodă este prima pe care ți-o propunem să o realizezi. Pornește de la o listă de bază pe care o realizezi după un singur criteriu: pe cine cunoști care locuiește la casă? Da, este posibil sa îți fie puțin jenă să îi contactezi și să le propui o întâlnire. Treci peste timiditatea de la început.
  2. RECOMANDĂRI – Cere recomandări la cunoscuții tăi.

„Georgel, pot să te rog o favoare? Tu cunoști persoane care locuiesc la casă? Recomandă-mi te rog 5-6 persoane (care locuiesc la casă).”

  1. TELEFOANE – Este o strategie prin care se pot identifica potențial clienți prin apeluri telefonice. Această strategie conține mai multe elemente dezvoltate în timp din proiectele de vânzări și se detaliază doar agenților care vor să abordeze această strategie în mod organizat și după un program prestabilit. Avantajul este acela că prin această metodă, lista clienților este aproape inepuizabilă.
  2. TEREN – Strategia de piață rece este la îndemna oricui și câteva elemente din acestă strategie sunt abordate in cursul de vânzări.

 

Găsește primele 5 clienți. Notează convorbirile în lista de EVIDENȚĂ.

Astfel, exersezi atât discuția telefonică și în același timp te familiarizezi cu platforma și contul tău de agent și înveți cum să generezi o ofertă.

 

 

Atenție!  Verificăm dacă ai găsit cele 5 clienți.

 

 

Succes !

Editat de Lukács Zsolt

Scroll to Top